Saturday, January 15, 2011

princess-love story...

Dear D...
tadi me n my sis tgk cete drama kt tv3..cete cinta remaja...k la best...not bad..pelakon dia pun not bad jgak sbb pelakon dia smua sweetye....termasuk atress dia,juliana evans...dalam cete tu,juliana pengang watak lara yg suka berangan jadi puteri kayangan dicintai oleh putera charming....dalam realiti dia dpt cinta dia gan putera idaman dia..ohhh..so sweet...me also dreaming becoming a princess...ade cinta sejati dari putera idaman...sweet kan..kalau la happen to me,kan bagus....i get love from my prince charming....hurm,i found my prince charming this before but seem that he just thrown me away as i'm not his princess....maybe i not deserve for him...but its k...i fine...mungkin blum layak lgi me utk ade prince charming dmlm hati..now for me my love still belong to God,family n friends...not for guy anymore for now on.....tapi setakat nk berangan boleh la kot...hehe....dgr love story dari taylor swift.....

No comments:

Post a Comment