Monday, January 10, 2011

AJL25

semalam anugerah juara lagu ke 25,lagu Tolong ingatkan aku nyanyian lagu ana raffali telah menang menjadi juara diikuti lagu lagu Drama King tempat kedua dan lagu Noktah Cinta tmpat ketiga..kesemua lagu yng bertanding semalam agak hebat dengan persembahan mereka yang dapat memukau penonton..aku berpuas hati kerna lagu kegemaran aku menag kali nie..Sememang ye lagu nie memang lagu yang agak unik dan sayu didengar....Dengan lirik ye begitu puitis...aku suka sangat lagu nie sbb bukan sebab sedap didengar tapi lagu ade bawa maksud tersendiri dalam ungkapan cinta yang sedih....
bagi sesetngah orang tak suka dengar dan kurang setuju gan pendapat aku tapi kalau dorang dapat hayati betul2 lagu ini bawa puitis yang jelas dan makna ye...dan sebab tu nape para juri telah memilih lagu nie untuk jadi juara..untuk ana raffili,hope lepas nie dia dapat cipta banyak lagu yang best...u go gurl....

1 comment:

  1. babe..aqok je tp sedih coz favorite song aq.."ku ada kamu"x menang..huhu

    ReplyDelete