Tuesday, January 18, 2011

feeling down...

Dear D..
malam nie me feel down tonight...x de mood...nak wat keje pun dh x jadi.dh la banyak keje..nie gara2 teringat kat seseorang paling aku sayang...my mood suddenly change cause someone asking me bout him...aduh,tension ye...rasa nk nangis je bila teringat kan dia...Hanya Tuhan yang je yang betapa sakit bila nk sebut nama dia...i cant forget actually..even i try it but i cant...
nape ek,semua nie berlaku...what i've done...but i never regret that i love him..mungkin Tuhan nak uji semua nie..dan aku terima segala-galaye...i never aspected from him anymore but just at lest let be his be my love forever...maybe orang lain kata me nie gila masih sayangkan orang tu sedangkan dia x penah sayangkan diri nie..tapi tu la cinta yg sebenar..i love him before,now until the end of my life...sebab tu la aku x pnah buka pintu hati untuk orang lain.malah kalau ditakdirkn suatu hari nanti dia dtg kembali,i will probably will not accept him..cause my heart really broken n i closed enough my heart from now...tapi x tahu kuasa Tuhan nk bagi kebahgiaan dlam percintaan nie kat aku...mungkin aku akn terima segala ye...
hurm,bila orang lain bahgia gan cinta dorang...aku macam cemburu pun ade malah sedih pun ade.. tapi nk wat mcmana my love story which not come to happy ending..maybe i dont deserve to have a love even i'm deeply true love with someone..my prince charming x penah ade mcmana yang selalu aku impikan..nasib-nasib......huh..:(

2 comments:

  1. sa sad la dear..sabar k..semua 2 ada hikmah..we will meet wrong person before we meet the right person..u will meet ur prince charming gak nnt..=)

    ReplyDelete
  2. thaz chacha..ko la taw segala duka dihati..huhu...anyway ya i always pray that one day i could be the lucky gurl find someone who is my prince charming....

    ReplyDelete