Saturday, January 1, 2011

farewell 2010...2011 is i come..

dear D,
hari nie sudah masuk tahun 2o11...sekejap saje masa berlalu gan pantas...tahun 2010 banyak beri kenangan yang x dapat aku lupakan..antarye kenangan bersama orang tersayang,berpisah gan dia,percutian yang indah bersama family,ayah accindent dan macam-macam lagi...bagi aku untuk tahun 2010,merupakan tahun yang kurang baik bagi aku..even ade jga kenangan yang baik untuk aku tapi yang selebih ye tak..apepun aku bersyukur kerna dapat mengharungi gan tabah walaupun kadang2 aku rasa macam nk give up je hidup nie..nasib ade family n kawan2 bgi semangat utk jalani hidup nie...thaz for them....dan untuk tahun nie,aku berazam akan terus maju kehadapan dan akan menjadi orang lebih baik untk tahun nie...dan aku akan teruskan misi dan visi aku yang aku target tahun lepas akan sambung untuk tahun nie....well bye2 2010..and welcome 2011...i hope this year will give a great happiness to me n my family n my friends......insyallah...amin....

No comments:

Post a Comment