Tuesday, November 9, 2010

my memory..


dear D,

aq teringat kt dia lagi...rindu sgt kt dia..dh bape hari dia x buka Fb...ntah ape dia buat skang..hurm,cinta,cinta..semua kerna cinta...aku taw aku jd mcm nie pun sbb cinta..jatuh cinta pada dia..walaupun org lain kata aq cinta pada org yg salah dan x perlu menharapkan dari dia lagi..tapi bagi aku,cinta aku setia..kalau la masa dapat putar kembali dan jika masa tu aku taw aku jadi mcm nie,aku akan cuba elak dari jatuh cinta gan dia..tapi ape kn daya nie merupakan takdir yang aku dapt..aku pasrah dan bersyukur atas semua nie...Malah aku x pernah menyesal langsung mencintai dia...aku harap suatu hari nanti aku dapat jumpa dia dicna...tolong la masa berputar gan pantas agar aku dpat menhitung hari untuk aku jumpa dia..Harap Tuhan dapat makbulkn doakan aku nie..Amin...

No comments:

Post a Comment