Thursday, November 11, 2010

my heart....

dear D,
nak tahu malam semalam,aku teringat kan dia...aku ingat saje nak hantar mgs kt dia memandangkan pada tue aku ingat x de kredit....tapi akhirye terlanjak bila mgs tu dh smpai kt dia...aku panik...aku x taw ape reaksi dia bila taw aku hantar mgs kt dia..dan yg aku taw dia x balas langsung mgs aku...hurmmm.... mungkin dia mmg langsung x nk bls mgs aku..ntahla kdang2 aku berharap sgt agar dia terbuka pintu hati dia untuk aku...malah aku selalu berdoa untuk dia..hakikat ye aku terlalu rindu kt dia...sakit kerna teringatkan dia...aku terima semua nie sbb aku sayangkan sgt dia dan masih menanti mengharapkan dia lagi....Danny kalau la aku ade peluang,nak je aku tebus semua ye segala-gala kesilapan aku...ingin aku nk jadi terbaik daripada sebelum nie...

No comments:

Post a Comment