Saturday, July 14, 2012

My Annivesary

Dear D,
Last Wednesday was my anniversary with him..it was 9 month we have been together ..hurm lama kan..well.syukur sgt sbb masih happy gan dia lagi..n setiasa bersama setiap hari,masing2 xde rasa jemu or boring..we all berdua happy je malah wat perangai gila -gila..hee..i love him so much..dont you know what part that i liked bout him? do you want know..Well,mesti la dengan hati dia..he too much caring bout me and of course he loves me as i love him too.ingat lagi ade satu hari we all begaduh sebab slah fhm..he thought i mad at him but act i didn't..then we were cry each other..that the most part i never forget..it was my first time,he tears his eyes in front of me..because of me,he cry..sedih sangat sebab wat dia sedih..that time i promise myself,i never hurting him again ..hurm sweet x..hee..oh ya second i loves him most cause he always make me laugh..suka wat gila-gila dia tu..kdang2 geram sgt gan dia smpai nak kiss je dia bg dia dduk diam..hee...For this month,xbagi dia ape2 pun cma wish kt dia je kt phone..hurm masa htr mgs kt dia malam tu,smpat kuar air mata wish kt dia..xtaw nape tiba2 rasa sebak mngkin sebab rsa happy dapat couple lama gan dia kot..yela kalau dlu gan orang lain sekejap jap..dia adelah paling lma..makin lama gan dia,makin bertmbh sayang kat dia..janji pada diri nak jaga dia seumur hidup..harap2 jodoh kami cpat la smpai..Amin... Talk bout dating..kami dah kuar dating jumaat lepas,tgk movies cete spider man..best sgt cete tu..we all tgk kat curve damansara..we have so much fun,hanging out togerther..hurm  maklumla dh lma x kuar sma cause i buzy bila dpat kuar,msa tu dapat ambik peluang nak fun togerther..k la that my love stories..got to go..bye..xoxo...

No comments:

Post a Comment