Wednesday, May 25, 2011

guy next door...

dear D,
let me share story skit pasal one guy nie...hurm..dia nie act kawan linda..kawan waktu sekolah dulu..kalau x silap kawan waktu form 2 dulu..masa tu linda duduk kat subang..dia nie dulu masa form 1 kami rapat la..tp masa form 2,kami mula renggang sebab dia dh ade gf.. Terus -terang linda cakapkan masa dulu linda ade hati kat dia,tp sejak sikap dia yg wat linda bengang masa tu kira perasan tu berubah.Tapi x sangka dh nk dekat 10 tahun kami masing2 menghilang..Then tahun nie baru kami jmpa..tu pun di facebook..dan rupa dia langsung x berubah..still lg gan cermin mata dia..bila dh jmpa kt fb,ingt blh la dapat rapat gan dia n jumpa dia macam dulu..tapi silap,dia lngsung x nk jmpa..konon ye dia ingat saya ade hati kt dia...yela paham sgt keadaan dia msa nie..kalau jd mcm dia pun mestila xnk jmpa org yg baru knal mcm tu je..sya pun silap ajak dia kuar..tp tujuan ajk dia sbb lama x jmpa member lama...n kalau blh sya nk sgt dpt minta maaf time sya wat jhat gan dia dulu..tu je...tapi bila hati dia nk terbuka untuk jmpa...adakah kami x kan jmpa langsung...hurm..hrp dpt la..sekali pun xpe...amin...
orang kata hidup nie,kita kna jenguk orang yang lama x jmpa,tanya khaber n minta maaf gan drg kalau salah silap..dan tu harap sya dapt wat kt smua org yg sya lma xjumpa termasuk dia...
berbalik cete pasal dia,dia skang fikir yg sya ade hati gan dia...aduh..malu teramat sangat bila dia fikir mcm tu...hurm...saya nk kawan gan dia je..bukan nk couple gan dia...lagipun hati nie belum terbuka lagi selepas SI DIA kt Sabah tu....cara dia layan saya pun taw,dia suka kawan gan saya...tu terpaksa...alahai,sikap dia mcam tu leh saya kategori kan jenis laki hipokrit...tu je pndangan saya ttg dia...kalau dpt jmpa dia baru taw perngai dia g sebenarkn..k la tu je nk cete...next time cete lain la...bye....

No comments:

Post a Comment